Svrha Poziva: Pozivom će se osigurati pružanje podrške MSP-ovima u procesu njihove digitalne tranzicije, prema nišama više dodane vrijednosti regionalnog gospodarstva Jadranske, Panonske i Sjeverne Hrvatske, pritom doprinoseći horizontalno S3 viziji i transformacijskim ciljevima S3 tematskih prioritetnih područja. Ulaganja u digitalna tehnološka rješenja, opremu i sustave te vještine MSP-ova, a posebno poduzetnika početnika, s ciljem modernizacije proizvodnih procesa, značajnog unapređenja modela poslovanja ili razvoja usluga.
Prihvatljivi prijavitelji: pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnik sa sjedištem ili podružnicom u Panonskoj, Jadranskoj ili Sjevernoj Hrvatskoj, koji:
- Djeluje u okviru barem jednog tematskog područja u okviru S3
- Ako je novoosnovano poduzeće, nije starije od 36 mjeseci
- Ima minimalno 2 zaposlena na puno radno vrijeme
- Ima poslovne prihode u iznosu jednakom zatraženoj potpori
- Može iskazati pozitivan EBITDA
Pokazatelji:
- Porast prihoda od prodaje
- Podrška novoosnovanim poduzećima
- Broj uvedenih digitalnih tehnoloških rješenja u poslovanje
- Broj značajno unaprijeđenih proizvodnih procesa, modela poslovanja ili razvoja usluga
- Porast broja zaposlenih
Prihvatljive aktivnosti:
- Uvođenje (nabava i implementacija) digitalnih tehnoloških rješenja, opreme i sustava u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća, uključujući ulaganja u komplementarne vještine zaposlenika
- Savjetodavne usluge povezane s uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća (provodi se isključivo zajedno s aktivnosti pod brojem 1.)
Prihvatljivi troškovi:
- troškovi nabave standardnih i softvera dizajniranih po mjeri za potrebe korisnika (uključujući i njegovo instaliranje)
- troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja razdoblja provedbe projekta)
- troškovi korištenja usluga računarstva u oblaku (nabava u razdoblju od najviše od dana nabave usluge do kraja razdoblja provedbe projekta)
- troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)
- troškovi nabave i stavljanja u rad računalne opreme (hardware), isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti
- edukacija zaposlenika povezana s nabavom digitalnih rješenja i tehnologija, kao dio isporuke usluge do najviše 10% vrijednosti projekta
- usluge izrade planova i strategija digitalizacije poduzeća, planova za učinkovitije korištenje resursa, automatizaciju procesa i organizaciju poslovanja i sl. (prihvatljivo do najvišeg iznosa troška od 2.000 eura).
Razdoblje provedbe projekta: 12 mjeseci
Iznos i intenzitet potpore:
- Od 30.000,00 € do 120.000,00 €
Intenzitet potpore | Veličina poduzeća |
Do 50 % prihvatljivih troškova | Srednja poduzeća |
Do 65 % prihvatljivih troškova | Mala poduzeća |
Do 80 % prihvatljivih troškova | Mikro poduzeća |
Intenzitet potpore | Veličina novoosnovanog poduzeća |
Do 55 % prihvatljivih troškova | Srednja poduzeća |
Do 70 % prihvatljivih troškova | Mala poduzeća |
Do 85 % prihvatljivih troškova | Mikro poduzeća |
Rok prijave: objava poziva se očekuje u prvoj polovici 2025. godine