Najava poziva: ”Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije hrvatskih regija”

Svrha Poziva: Pozivom će se osigurati pružanje podrške MSP-ovima u procesu njihove digitalne tranzicije, prema nišama više dodane vrijednosti regionalnog gospodarstva Jadranske, Panonske i Sjeverne Hrvatske, pritom doprinoseći horizontalno S3 viziji i transformacijskim ciljevima S3 tematskih prioritetnih područja. Ulaganja u digitalna tehnološka rješenja, opremu i sustave te vještine MSP-ova, a posebno poduzetnika početnika, s ciljem modernizacije proizvodnih procesa, značajnog unapređenja modela poslovanja ili razvoja usluga.  

Prihvatljivi prijavitelji: pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnik sa sjedištem ili podružnicom u Panonskoj, Jadranskoj ili Sjevernoj Hrvatskoj, koji:  

  • Djeluje u okviru barem jednog tematskog područja u okviru S3 
  • Ako je novoosnovano poduzeće, nije starije od 36 mjeseci 
  • Ima minimalno 2 zaposlena na puno radno vrijeme 
  • Ima poslovne prihode u iznosu jednakom zatraženoj potpori 
  • Može iskazati pozitivan EBITDA 

Pokazatelji:  

  • Porast prihoda od prodaje 
  • Podrška novoosnovanim poduzećima 
  • Broj uvedenih digitalnih tehnoloških rješenja u poslovanje 
  • Broj značajno unaprijeđenih proizvodnih procesa, modela poslovanja ili razvoja usluga 
  • Porast broja zaposlenih 

Prihvatljive aktivnosti: 

  1. Uvođenje (nabava i implementacija) digitalnih tehnoloških rješenja, opreme i sustava u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća, uključujući ulaganja u komplementarne vještine zaposlenika  
  1. Savjetodavne usluge povezane s uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća (provodi se isključivo zajedno s aktivnosti pod brojem 1.) 

Prihvatljivi troškovi:  

  • troškovi  nabave standardnih i softvera dizajniranih po mjeri za potrebe korisnika (uključujući i njegovo instaliranje)  
  • troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja razdoblja provedbe projekta)  
  • troškovi korištenja usluga računarstva u oblaku (nabava u razdoblju od najviše od dana nabave usluge do kraja razdoblja provedbe projekta)  
  • troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)  
  • troškovi nabave i stavljanja u rad računalne opreme (hardware), isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti    
  • edukacija zaposlenika povezana s nabavom digitalnih rješenja i tehnologija, kao dio isporuke usluge do najviše 10% vrijednosti projekta  
  • usluge izrade planova i strategija digitalizacije poduzeća, planova za učinkovitije korištenje resursa, automatizaciju procesa i organizaciju poslovanja i sl. (prihvatljivo do najvišeg iznosa troška od 2.000 eura).  

Razdoblje provedbe projekta: 12 mjeseci 

Iznos i intenzitet potpore:  

  • Od 30.000,00 € do 120.000,00 €                                                
Intenzitet potpore  Veličina poduzeća  
Do 50 % prihvatljivih troškova  Srednja poduzeća  
Do 65 % prihvatljivih troškova  Mala poduzeća  
Do 80 % prihvatljivih troškova  Mikro poduzeća  
Intenzitet potpore  Veličina novoosnovanog poduzeća  
Do 55 % prihvatljivih troškova  Srednja poduzeća  
Do 70 % prihvatljivih troškova  Mala poduzeća  
Do 85 % prihvatljivih troškova  Mikro poduzeća  

Rok prijave: objava poziva se očekuje u prvoj polovici 2025. godine 

Klikni za prelazak na službene stranice najave poziva.

Podijeli:

Poslednje sa bloga

Pošaljite nam poruku